Stillingsopslag

Opret ansøgning

Danmark eller Tyskland

Franchise Partner Tyskland

Vores klient er et dansk selskab, som gennem årene har vi sammensat et team af danske, svenske og tyske specialister, som er uddannet inden for transport og logistik optimering.

 

Vores klient beskriver det således:                      

Vi stiller resurser til rådighed, giver feedback og ideer til kunden om forbedring af virksomhedens forretningsmodel helt fra analysefasen til implementeringen.

Sammen med kunden går vi i detaljer, som kan føre til logistik løsninger, der giver mærkbare besparelser på bundlinjen.

Vi laver en meget grundig analyse af kundens logistik forhold og undersøger alle mulige optimerings muligheder inden for priser, logistik og teknik.

I gennemsnit finder vi besparelser på 18%. Derfor giver vi altid kunden et tilbud på no cure no pay indeholdende en fri og uforbindende analyse med henblik på at finde optimeringsmuligheder hos kunden.

Virksomheden blev grundlagt i 2001 og har gennem årene udviklet et unikt forretningskoncept. Vi har gennemført mere end 2000 projekter for vores kunder, hvilket har bevirket, at vi er en af de mest erfarne virksomheder inden for dette forretningsområde.

Vi har skabt en bemærkelsesværdig vækst og har 4 gange vundet prisen som Entrepreneur of the Year.

Virksomheden er i øjeblikket repræsenteret i Danmark, Sverige og Tyskland.

Værdier:

Vi er anstændige og ærlige mennesker

Vi ser muligheder i stedet for begrænsninger

Vi ønsker at skabe blivende resultater

Ansættelsesform: Selvstændig partner aftale

Aftalegrundlag: Franchise Partneren tilbydes en attraktiv provisionsaftale og afholder derfor selv omkostninger for transport, ophold, kontorhold og kommunikation m.v.

 

Ansvarsområde: Salgs- og markedsføringsaktiviteter af produkter og konsulentydelser. Deltagelse i et introduktionsforløb i Midtjylland alternativt Hamborg.

 

Rettigheder, forpligtelser for Franchise Partner:          

Rettighed til at benytte virksomhedens branding, varemærker og salgsmateriale.

Varetager selv kontakt med potentielle kunder og forestår selv tilrettelæggelse og planlægning af aftaler.

Opdatering af CRM-system og salgsopfølgningsværktøjer.

Overholdelse af retningslinjer, arbejdsanvisninger og anbefalinger vedr. salget af virksomhedens produkter.

 

Rettigheder, forpligtelser for virksomheden: Er forpligtet til at stille relevant salgsmateriale til rådighed.

Giver alle informationer, som har relevans for salget af projekter.

Har ret til efter egen vurdering at acceptere eller afslå indgåede kontrakter.

 

Bopæl for Partner: Danmark eller Tyskland

 

Personprofil

Sprog: Tysk og Engelsk, gerne Dansk

Faglig baggrund: Solid erfaring med salg og markedsføring, eller arbejdet på leder niveau med stor ekstern kommerciel kontaktflade

Teoretisk baggrund: Merkantil baggrund eller tilsvarende.

 

Personlige egenskaber: 

Trives med opsøgende salg og kundekontakt                

Kan gennem naturlig autoritet og faglig dygtighed skabe respekt, tillid og troværdighed omkring sin person.

Besidder god gennemslagskraft, er innovativ og overbevisende i sin kommunikations­form

Målrettet, dygtig til at planlægge og organisere og er vedholdende og struktureret i sin arbejdsform.

Handlingsorienteret, besidder et godt overblik og har en høj stress-tærskel, der gør vedkommende i stand til at håndtere pressede situationer ved at bevare roen og prioriteringsevnen.

Analytiske evner, er god til at lytte og har en god situationsfornemmelse.

Kvalitetsbevidst og kundeorienteret og i stand til at overholde aftaler og acceptere deadlines.

Fleksibel i sin tankegang, har humor og kan gennem motivation og involvering skabe et samarbejde på tværs i organisationen.

Sympatisk personlighed, er loyal og viser respekt for andre mennesker.

 

Yderligere oplysninger kan indhentes i fortrolighed hos Partner Stig Andersen på tlf. 2834 6465.

ANSØGNING via linket Opret ansøgning oven over stillingen.